Aan de Waarstaatjegemeente.nl-onderzoeken zijn in de laatste twee edities aanvullende vragen toegevoegd over hoe inwoners onze informatievoorziening ervaren, zowel op de website als tijdens persoonlijk contact. De uitkomsten van deze onderzoeken leiden tot verbeterpunten die wij in 2020 implementeren in onze externe communicatie.



Toelichting

Er wordt dagelijks integraal samengewerkt om de informatievoorziening op begrijpelijk niveau up-to-date te krijgen voor onze inwoners. De kwaliteit is echter nog niet op het gewenste niveau. En belangrijke stap naar verbetering is het vernieuwen van de website. In verband met prioritering als gevolg van de coronacrisis is dit project uitgesteld naar 2021. Maar tegelijk zeggen we, digitalisering is geen doel op zich, we streven naar tevreden klanten die zo efficiënt mogelijk worden geholpen. De slogan klik-bel-kom is bij ons van toepassing. Daarmee laten we de keuze aan de inwoner. Hij/Zij kies zelf welke manier van communicatie hem/haar het best past. Dit en nog veel meer uitgangspunten van onze dienstverlening en servicenormen is in december 2020 vastgelegd in onze nieuwe Dienstverleningsvisie. In 2021 concretiseren we onze verbeterpunten in een uitvoeringsplan.

O

Kwaliteit

O

Tijd